понеділок, 23 вересня 2019 р.

ВИКОРИСТАННЯ РИТМІКО-ПІСЕННОГО МАТЕРІАЛУ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У 2 КЛАСІ НУШ


     Музика і ритм – особлива складова іншомовного навчального процесу на етапі початкової школи. Діти дуже  люблять співати і рухатись, проявляти свої емоції під час виконання пісень і віршів, позитивно реагують  на гарну музику.
     Використання ритміко- пісенного матеріалу на уроках іноземної мови у початковій школі вкрай необхідне. Гарні пісні та римівки  створюють піднесену і пожвавлену атмосферу на уроці, заохочують дітей до дії, яка спонукає їх через  емоцію до вимовляння перших слів та виразів іноземною мовою.
 Розучування пісень та віршів англійською мовою мотивують учнів  до її вивчення, сприяють адекватному для молодшого шкільного віку входженню у світ нових звуків, формуванню фонематичного слуху та звуко-вимовних навичок учня, а також  сприяють запам’ятовуванню дитиною нових слів і виразів на рівні довготривалої пам’яті.
                               
       З життєвого досвіду знаємо, що неодноразове прослуховування та наспівування мелодії і слів якоїсь певної пісеньки здатне «приклеїтись» так, що  потім ходимо цілий день «прокручуючи» під музику в голові слова, які у такий спосіб запам’ятовуються практично без жодних зусиль. Цей ефект ритміко-пісенного матеріалу дозволяє молодшому школяреві вивчати нові слова і структури з легкістю і великим задоволенням, позитивно сприймати іншомовне навчання.
        Деякі пісні створені для того, щоб їх супроводжувати рухами, і допомагають краще зрозуміти і запам’ятати значення дієслів. Інші створені для відпрацювання  лексичних одиниць чи певної мовленнєвої структури. Крім того, ритміко-пісенний матеріал – це додаткова практика в аудіюванні, в розвитку артикуляційного апарату дитини. Навколо виконання вірша  чи пісні можна придумати багато цікавих видів діяльності. Пісні також можна використовувати як музичний фон, який би супроводжував школярів тоді, коли вони тихенько працюють над іншим завданням, а потім із здивуванням помітити як багато вони здатні «увібрати в себе» підсвідомо.
                                 
       Пісні і римівки можна використовувати на будь-якому етапі уроку: наприклад, на початку - для переключення учнів на «хвилю англійської мови» після попереднього уроку; в середині уроку - для розвантаження і переключення від попереднього виду ді
яльності, який вимагав більшої зосередженності і напруги; або в кінці уроку – щоб завершити урок на гарній, піднесеній ноті. Вміле використання пісень і римівок на уроці сприяють також створенню почуття єдності з однокласниками, відчуття себе частиною злагодженої команди.


1 коментар:

  1. 1xBet Korean Online Betting domain www.1xbet korean-888-casino.com
    The 1xBet Korean online betting platform provides you with 1xbet зеркало many online and mobile sports betting games, including football, tennis,

    ВідповістиВидалити