пʼятниця, 29 листопада 2019 р.

Роль батьків у навчанні дітей в НУШ

Батьки також є учасниками навчально-виховного процесу. Навчання учнів залежить від двох факторів — вчителі та батьки, а також від якості їхньої взаємодії.
 Батьки повинні довіряти своїм вчителям, постійно цікавитись успіхами своєї дитини, підтримувати її та допомагати пізнавати матеріал, таким чином підтримуючи прагнення дитини вчитися.
Якщо дитина в школі отримала завдання привітатися з батьками вдома англійською мовою, запитати щось, розказати, то найперше, що батьки можуть зробити — підтримати її,вислухавши,  тобто дати можливість виконати завдання. Не відштовхуйте дитину через брак часу, не акцентуйте увагу на помилках  і т.д. А навпаки, нам потрібно спільними зусиллями заохочувати дітей вчитися та виконувати завдання вчителя, тому що так учні закріплюють матеріал, який вивчили на уроці.
У НУШ  використовуються суттєво інші методи навчання,  оскільки в школах зараз навчається інше  покоління дітей. У них  по-іншому функціонують увага та пам’ять, а мислення вже стає «кліповим» — через вплив новітніх технологій. Цих дітей ми маємо підготувати до взаємодії та успішності в сучасному мінливому світі, ось чому навчання іноземної мови — це поступове опанування навичок комунікації, взаємодії з іншими, лідерства, творчості, медіаграмотності та критичного мислення. Це той базовий набір, з яким учень має шанс стати конкурентоспроможним. 

Немає коментарів:

Дописати коментар