9 form
Тема: SOS: тварини, які перебувають під загрозою зникнення
Мета: повторити й активізувати лексику теми; продовжувати
вдосконалювати техніку читання; вчити учнів працювати в парах та групах; розвивати комунікативні вміння,
мовну здогадку, пам'ять,
увагу, слух; виховувати дбайливе ставлення до природи.
Обладнання: підручник, робочий зошит, ноутбук, картки для
роботи в парах, тематичні малюнки
рідкісних тварин
Хід
уроку
I. Початок уроку
Greeting and aim At today's lesson we are going to talk about
endangered animals and try to suggest the ways of helping them to survive.
Warming-up Введення в іншомовну
атмосферу
Гра
«Guess the Animal»
Клас поділяється на дві-три
команди. Учитель розкладає картки на столі текстом донизу. Представник однієї
з команд підходить до столу, бере одну з карток та вголос читає, що на ній
написано. Члени інших команд мають назвати тварину чи птаха, які відповідають
опису. Команда, яка першою правильно назвала слово, отримує один бал та право
взяти наступну картку. Перемагає команда, яка матиме найбільше балів. По
закінченні роботи вчитель пропонує учням висловити свою думку щодо того, які з
названих тварин сьогодні перебувають під загрозою зникнення. Один-два учні
вголос відповідають, решта доповнюють, якщо необхідно.
-
Т:
Guess these animals.
A large wild animal
that has black and yellow lines on its body and is a member of the cat family. (a tiger)
A very large grey animal with four
legs, two tusks (= long
curved teeth) and a trunk (= long nose) that it can use to pick things up. (an elephant)
A large reptile with a long mouth
and many sharp teeth that lives in lakes and rivers in hot wet parts of the
world. (a
crocodile)
A very large animal that lives in the
sea and looks like a fish, but it is actually a mammal. (a whale)
A large heavy African or Asian
animal with thick skin and either one or two horns on its nose. (a rhinoceros)
A large wild animal that can run very fast, eats
grass, and has horns. (a deer)
A very large strong bird with a beak like a hook
that eats small animals, birds, etc. (an eagle)
An animal with a long thin body and
no legs that often has a poisonous bite. (a snake)
A tropical bird with a curved beak and brightly
coloured feathers that can be taught to copy human speech. (a parrot)
A wild animal that looks like a
large dog and lives and hunts in groups. (a wolf)
An Australian animal that moves by
jumping and carries its babies in a pouch (= a special pocket of skin) on its stomach. (a kangaroo)
A slow-moving land animal that can
pull its head and legs into the hard round shell that covers its body. (a tortoise)
II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ
Vocabulary - Look at these photos. What animals can you see in them?
revision -What other animals do you know
?
-What
adjectives can be common for these animals? Why?
T: rare, endangered. They are rare because very
few animals have left in the wildlife. They are endangered because they can die
out so they need protection.
Reading WB Ex. 1.p.38
1) Pre-Reading Activity. Етап
підготовки до читання
- Now we are going to read the text about the giant panda.
2) Reading. Етап читання.
3)
Post-reading activity
Учні
заповнюють подану таблицю інформацією, використовуючи текст, складають опис тварини, а
вчитель контролює правильність відповідей.
Relaxation Pелаксація
Учні
слухають різноманітні звуки природи та
намагаються відгадати їх.
Speaking Pair work
Вчитель роздає учням картки з інформацією про тварин,
що знаходяться під загрозою зникнення.
Учні повинні скласти розповідь про цю тварину і розказати про неї для інших
учнів класу.
Check on homework Перевірка виконання домашнього
завдання
Project work Презентація учнівських
проектів
III. Заключна частина уроку
Homework Wb Ex 3. p. 39
Summarizing
Did you like the lesson?
Немає коментарів:
Дописати коментар